De omzet van private label in Nederland is in 2023 gestegen naar 45,1% ten opzichte van 43,4% in 2021.
Welke service past het beste bij jouw product om deze duurzaam te verbeteren?
Een perfecte mix van sensorische wetenschap, consumenteninzichten en krachtige onderzoekstechnieken stelt ons in staat om consumenten op het diepste niveau te betrekken bij alle aspecten van jouw merk, verpakking en product. Zo blijven consumenten verbonden aan jouw producten.
Assortimentsonderzoek
Optimalisatie onderzoek
Beschrijvend onderzoek
Verschil onderzoek
Claimonderzoek
Benchmark onderzoek
Verpakkingsonderzoek
Kwalitatief onderzoek
Training & Consultancy
In 2023 gaven Nederlanders ruim 3 miljard euro uit aan persoonlijke verzorgingsproducten, zo’n 167 euro per persoon.
Nederlanders van 65 jaar of ouder maakten in 2023 de gezondste keuzes van voeding.
In 2023 is 82 procent van de consumenten bereid meer te betalen voor duurzame verpakking.
90 procent van de Nederlandse bevolking eet niet volgens de richtlijnen van de Schijf van Vijf.
1 op de 3 Nederlanders is in 2023 minder vlees gaan eten.
In 2023 gaf 74 procent van de consumenten aan dat ze productaanbevelingen van influencers betrouwbaar vonden.
De winkelomzet stijgt met 10 procent als je de consumenten op de juiste manier zintuigelijk prikkelt.