arrow_back Back to overview

word proever campagne in utrecht van start

Deze week is de www.wordproever.nl campagne in Utrecht van start gegaan, zowel offline (billboards, flyers) als online (facebook, banners). Doelstelling is het werven van > 1500 nieuwe consumenten. Vergelijkbare campagnes in Wageningen en Vlaardingen volgen binnenkort.

Vorig jaar in mei waren onze testcentra gesloten vanwege Covid 19. Een jaar later is het drukker dan ooit bij ESSENSOR en openen wij in Q3 onze 3e onderzoekslocatie in de Rotterdamse regio. Deze expansie komt op het goede moment en zo zijn wij straks nog beter in staat om diverse onderzoeksvragen van onze klanten te beantwoorden. De uitdagingen in de markt zijn momenteel zeer talrijk. Enerzijds in het kader van de eiwittransitie van dierlijk naar plantaardig en anders de uitdagingen op het gebied van suiker- en alcohol reductie. De consumenten staat daar zeker voor open, maar de smaak blijft van doorslaggevend belang voor het succes van deze nieuwe en geoptimaliseerde producten. Juist daar kan Essensor van grote toegevoegde waarde zijn en steeds meer klanten weten ons daarom te vinden.


Related posts