ESSENSOR LANCEERT NIEUWE MERKIDENTITEIT

ESSENSOR LANCEERT NIEUWE MERKIDENTITEIT

 

Deze maand lanceren wij onze nieuwe merkidentiteit en de re-design van onze huisstijl. De overname van OP&P Product Research in 2018 en het samenvoegen van onze bedrijven hebben er toe geleid dat ESSENSOR de autoriteit is geworden binnen het sensorisch marktonderzoeksdomein in Nederland. Om deze positie te onderstrepen is besloten één moderne en onderscheidende merkidentiteit te creëren voor beide bedrijven.

Na een zorgvuldige afweging is gekozen voor het merk ESSENSOR, maar wel met behoud van herkenbare elementen uit het merk van OP&P Product Research. Zo werden er vijf bollen toegevoegd aan het nieuwe ESSENSOR merk, die grafisch werden vertaald naar de vijf klassieke zintuigen (zien, horen, ruiken, voelen en proeven).

Het afgelopen jaar is hard gewerkt aan de integratie van beide bedrijven. Zo werken alle professionals ondertussen vanuit het hoofdkantoor in Ede en vindt in Utrecht uitsluitend nog onderzoek plaats. Onze nieuwe merkidentiteit weerspiegelt op een betere manier de meerwaarde van diensten die we onze klanten kunnen bieden.

De komende maanden wordt de nieuw merkidentiteit geïntroduceerd in alle (sociale) en communicatiekanalen.