arrow_back Back to overview

Hospitality-benadering van Essensor

Hospitality is bij Essensor één van de hoekstenen van onze klantentevredenheid en ons succes op lange termijn.

In de hospitality industrie zorgt uitzonderlijke service in hotels en restaurants voor terugkerende klanten, positieve online beoordelingen en langdurige partnerschappen. Bij Essensor benaderen we al onze stakeholders op dezelfde manier: onze medewerkers, klanten, respondenten, leveranciers, stagiairs en samenwerkingspartners.

Ondertussen heeft deze hospitality-benadering niet alleen gezorgd voor klanten- en personeelsbehoud, maar het heeft ook geleid tot nieuwe en onverwachte kansen via verwijzingen en aanbevelingen.

Ondertussen heeft deze gastvrijheidsbenadering niet alleen gezorgd voor klanten- en personeelsbehoud, maar ook geleid tot nieuwe en onverwachte opportuniteiten via verwijzingen en aanbevelingen.

Bovendien bieden we bij Essensor ook extra comfort voor alle gebruikers en bezoekers in onze recent (2021 – 2023) ontwikkelde state-of-the-art Research Centers in Nederland bv:
✔️Good zichtbaarheid door middel van onze sterke visuele identiteit
✔️Free parkeren op loopafstand
✔️Easily toegankelijk voor consumenten en leveranciers
✔️Always gelegen op de begane grond
✔️Comfortable wacht- en kantoorruimten
✔️Pleasant temperatuurregeling

Ben je ook benieuwd hoe het voelt om als gast behandeld te worden in een van onze kantoren en/of onderzoekscentra? Dan ben je van harte uitgenodigd om ons een bezoekje te brengen om het zelf te ervaren.

Je bent van harte welkom!


Related posts