ESSENSOR AANWEZIG OP HET MARKETING INSIGHT EVENT IN UTRECHT

Op 6 & 7 februari jl. ontving het commerciële team van ESSENSOR haar relaties en andere geïnteresseerde bezoekers op de ESSENSOR stand tijdens het jaarlijkse Marketing & Insight Event (MIE) op de jaarbeurs in Utrecht.

 

Naast het bekendmaken van onze nieuwe merkidentiteit daagden wij onze bezoekers uit om deel te nemen aan een kleine smaaktest. Deze bestond uit 3 verschillende gels, die in kleur en smaak van elkaar verschilden (kaneel, citroen en gember). De bezoekers moesten alle gels apart proeven en de smaak raden; aansluitend moest met de combinatie van deze 3 gels proeven en raden om welke smaak het ging (Cola).

 

Ruim 2300 (digital) marketeers, growth hackers, strategen en insights professionals bezochten dit jaar het grootste Marketing (netwerk) event van Nederland, waar zij twee dagen lang  lezingen konden volgen en nieuwe marketing gerelateerde inzichten op konden doen.

Organisator MOA, Expertise Center voor Marketing insights, Onderzoek en Analytics, constateert dat met de reeds ingezette cultuuromslag binnen het research-vak, de samenhang en -werking van marketing, insights en analytics steeds belangrijker wordt.

 

Ons commerciele team: Loes van Tiel, Jan Willem Steunenberg, Wim Vaessen en Claudy Borghuis